Reklamacje

NIEKOMPLETNA DOSTAWA

Reklamacje z tytułu niekompletnej dostawy należy składać mailowo. Zgłoszenia braków przyjmowane są do 2 dni roboczych od dnia odebrania przesyłki. 

 

WADA PRODUKTU

Reklamację należy składać na maila kontakt@lillitoy.pl, a następnie prosimy o odesłanie produktu na adres: Lillitoy Sp. z o.o., ul. Leśna 85B, 05-506 Lesznowola. Do paczki należy dołączyć formularz reklamacyjny. 

Reklamacje w oparciu o zdjęcia czy mail od klienta nie będą rozpatrywane. 

 

USZKODZONA PRZESYŁKA

W takiej sytuacji należy sporządzić protokół uszkodzeń koniecznie w obecności kuriera. 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel